Normal lah bagi kita untuk nak kelihatan cantik. Tapi kalau cantik tak sihat buat apa kan? Dah banyak kes berkenaan keburukkan produk kecantikan yang mempunyai kesan pantas ni. Tapi masih ada lagi orang kita yang nak juga membeli produk begini.

Ini perkongsian seorang doktor yang didatangi wanita yang mengalami masalah pada wajah. Sekali pandang doktor ni dah tahu mesti disebabkan penggunaan produk yang ada bahan terlarang. Sampai bernanah dan berlendir kulit muka.


Menggelupas, berlendir & bernanah.



Tretinoin kesan kuat, janin berisiko cacat.



Kakak guna juga & tengah hamil anak pertama.



Testimoni semuanya indah belaka.


Gambar hiasan...

Apa-apa pun kita perlulah bijak menilai dan membuat pilihan yang terbaik. Sebab sekarang dah macam-macam kes berkaitan produk terjadi. Tepuk dada tanyalah selera.

Kredit: Mohd Syamirulah Rahim/ohbulan

Post a Comment

 
Top