Kek Yang Kreatif + Menarik.. (9 Gambar)


Uishhhh..lama seyhh aku tak pekena kek, aku pun tak ingat bila last time aku tibai kek..Nasib baik entri hari ni peringat aku..hahahaha =D

So, sapa-sapa yang rasa nak makan kek tu jom laa..Pilih je mana satu yang korang suka, walaupun citarasa korang pelik sikit, tak apa, aku belanja..Tapi korang bayar la ekk ;D










p/s: nampak menarik, tapi rasa tak tahu macam mana lagi =) - drysheet

0 Response to "Kek Yang Kreatif + Menarik.. (9 Gambar)"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2