Anda pasti sudah biasa mendengar mengenai fenomena manusia barbie. Bahkan, ada yang menjalani hidupnya seperti Boneka Barbie tanpa makan dan minum, seperti Valeria Lukyanova, ia memutuskan hanya bertahan hidup dengan cahaya matahari dan udara sahaja.

Ada lagi seorang gadis cantik yang berasal dari China yang menjadi gadis Barbie yang baru. Gadis ini jadi terkenal kerana ramai yang mengkaguminya di dunia maya, khususnya dari China hingga Jepun. Gadis unik dan comel ini bernama Yun Tang.

Yun Tang menuntut di salah satu universiti di Adelaide, Australia. Ia mempunyai paras yang comel dengan mata lebar dan kulit putih yang dianggap sebahagian orang merupakan Barbie versi China. Tubuhnya juga langsing seperti anak patung Barbie.

Walaupun kini ia menjadi bintang baru di dunia maya, gadis yang tak banyak diketahui identitinya ini sayangnya masih banyak diragui kecantikannya oleh kebanyakan orang.

Ramai yang beranggapan kecantikan gadis ini bukan semulajadi, terlalu banyak menggunakan makeup bahkan terlalu banyak editing di foto-foto yang dimuat naik ke media sosial terlalu menonjol. - lulznew


Post a Comment

 
Top