Bila berniqab menjadi satu trend bukan mengikut aturan Ilahi, ni la jadinya. Orang yang berniqab selalunya ada tujuannya, antaranya tu seorang muslimah yang berniqab untuk menjaga diri dia dari menjadi perhatian.

So, berniqab ni bukan fesyen untuk tampak cantik tapi ditutup litup supaya tak jadi fitnah dek dilihat rupanya yang cantik dan betul-betul nak menjaga aurat.

Tapi zaman la ni ramai yang suka menterbalikkan semuanya ye tak. Ikutan fesyen la kononnya..

Macam diorang diatas tu berniqab, lepas tu berseluar ketat pulak. Mesti orang akan pandang serong. Yola sebelum ni kalau orang pakai niqab ni berpakaian yang longgar tak menampakkan susuk badan. Diorang pulak nak ‘modenkanya’, tak sesuai la dengan imej cenggitu..

Korang kalau nak moden kan sesuatu tu pun berpada-pada la ye, jangan buat sesuatu menjatuhkan imej cenggini. Bagi yang suka mengikut trend tu pulak berhati-hati nak mengikut, tengok fesyen tu sesuai ke tak nak diikutkan! - Utaranews



Klik: Bekalkan Sekotak Minuman MILO Dalam Beg Anak Bagi Memastikan Mereka Kekal Bertenaga Di Mana-Mana Saja! 

Post a Comment

 
Top