Apa itu peristiwa Holocaust yang anda tahu?? Mesti ramai orang tidak tahu mengenai peristiwa ini yang mengakibatkan 6 juta orang Nazi Jerman terkorban. Mengapa ini terjadi?Lain tak bukan ini semua rancangan jahat dari bangsa rejim yahudi.

Holocaust adalah pemusnahan hampir seluruh yahudi Eropah oleh Nazi Jerman dan kelompoknya selama perang dunia 2. Orang yahudi sering menyebut peristiwa ini sebagai shoah, istilah ibrani yang bererti malapetaka atau bencana hebat.

Secara asal, holocaust ertinya adalah persembahan api atau pengorbanan agama dengan pembakaran. Konon, Nazi Jerman dipercayai telah memusnahkan sekitar 6 juta orang Yahudi. Inilah, pembohongan semata-mata orang Yahudi kerana mana mungkin Adolf Hitler seorang berbangsa Yahudi sanggup membunuh bangsanya sendiri.

Memang betul, Nazi memperlakukan Yahudi demikian buruk,kejam, sadis dan bengis. Nazi pernah memperlakukan pencabutan hak-hak Yahudi, penawanan di Ghetto, kerja paksa, penyitaan harta benda dan eksploitasi dari Jerman.

Namun, sampai saat ini, tidak pernah ditemukan satupun dokumen atau masterplan tentang pemusnahan Yahudi di Eropah. Satu lagi, Jerman juga dgn secara tegas menyatakan bahawa jumlah 6 juta korban merupakan kebohongan semata-mata.

Persoalan lain yang menyebabkan tragedi Holocaust itu sulit diterima adalah, Jerman tidak mempunyai fasiliti untuk melakukan pembantaian massal tersebut. Pihak rejim. Zionis mengklaim bahawa, para Jerman membantai orang-orang Yahudi dengan menggunakan gas beracun zyclon-B dan kemudian jenazah mereka dibakar di kem konsentrasi.

Semoga bermanfaat tentang peristiwa holocaust ini!!! - penggaliilmudunia



Klik: IT`S MIRACLE! 3 Minutes To Repair 3 Months Of Hair Damage! You Have To Try It To Believe It!

Post a Comment

 
Top