Aku pun tak berapa pasti sama ada kentang-kentang macam ni wujud ke tak..Tapi boleh la kalau sekadar nak buat penambahan ilmu pengetahuan..Iyelaa, yang selalu kita tahu pun setakat 1 atau 2 jenis kentang ja..Itu pun yang selalu kita guna dalam masakan@lauk, janji kenyang masuk perut sudah..hehehehe Apa pun, korang layan je la gambar kentang tu kat bawah ni..Kalau korang rasa pelik, aku lagi la rasa pelik..hurmmmm =|

















p/s: entah apa rasa kentang ni aku pun tak tahu =,=' - drysheet


Post a Comment

 
Top