Berbeza dengan negara Malaysia, di Hida-Furukawa, Jepun sebuah perkampungan tradisional yang tenang ini amat bersih dan cantik tempatnya.

Bayangkanlah sampai dekat longkang pun ada ikan koi membiak kat dalam tu, tak perlu nak keluar duit untuk bela dan buat kolam ikan depan rumah. Duduk tepi longkang je dah cukup.

Jadi, kami kongsikan 15 foto keindahan dan ketenangan di kampung tersebut.

Hida-Furukawa











Lagi 1 yang menarik kerana ikan-ikan ini bergerak pada satu arah, Haiihh bila lah nak dapat merasa pergi sini, kalau kat sini? banyak berudu je.

Cantik & Bersih!





Post a Comment

 
Top