Cara Ikat Tali Leher Yang Lebih Kreatif yang boleh diapplikasikan oleh kaum lelaki ye. Yang perempuan pun boleh ambil tahu jugak. Ye lah nak tolong husband ikatkan tali leher kan senang. Ala² sweet gitu. Pernah je belajar ikat tahi leher dengan Encik husband tapi tak pandai² gak. Nasiblah Encik husband bukan pakai tali leher pun.ᕙ(`▽´)ᕗ

Tak yah cakap banyak tengok je tutorial bergambar ni. Dari yang biasa biasa kita cuba jadi luar biasa pulak.
 






Selamat mencuba..Cuba biar gigih sampai berjaya okay
 http://www.azhafizah.com

Post a Comment

 
Top